sprzedawaj wykorzystując

abonament

i boostuj przewagę nad konkurencją!
  • Dajemy Ci pełną swobodę oferowania usług i produktów w abonamencie lub płatnościach miesięcznych do 30 000 zł.

    Bez względu na to, czy Klient skorzysta z Twojego produktu jednorazowo czy wielokrotnie - obsłużymy dowolnie przyjęty harmonogram płatności.

  • W konsekwencji zwiększysz lejek sprzedażowy i konwersję. Przyspieszysz decyzje zakupowe Klientów i zwiększysz wartość koszyka.

    Cokolwiek sprzedajesz, sprzedawaj to za cenę wartości miesięcznej wówczas Klient nie podejmuje decyzji zakupowej w oparciu o wartość jednorazowej płatności.

  • Twój Klient będzie kupował za cenę w wysokości opłaty miesięcznej - zamiast jednorazowej. Niezależnie od tego, jak drogą usługę sprzedajesz, proces płatności jest tak prosty jak przy zwykłej płatności.

  • Unikalne w naszej usłudze jest to, że korzystanie z niej jest bezpłatne dla Twojego Klienta, a Ty otrzymujesz 100% gwarancję otrzymania płatności na czas.

    Pomaga Ci to efektywnie zarządzać przepływem gotówki w firmie.

  • Oferujemy łatwą integrację usługi płatniczej, dzięki której Klienci mogą dostosować transakcje do swoich potrzeb, rozkładając płatności na 3, 6, 12, 18, 24 lub 36 miesięcy.

  • Nasz proces weryfikacji Klienta jest szybki i odbywa się w czasie rzeczywistym, co gwarantuje płynność transakcji.

    Dla Klientów mamy elastyczną obsługę wpłat, obejmującą tradycyjne przelewy, linki do płatności typu pay-by-link oraz opcję ustanowienia rekurencji, czyli automatyczne polecenia zapłaty.

TubaPay jest unikalna na rynku - łączę cechy oraz rozwiązania standardowych płatności cyklicznych i ratalnych udoskonalając je dodatkowo o najlepsze praktyki sprzedażowe. Wprowadzam płatności na wyższy poziom, który na pierwszym miejscu stawia Twoją konwersję zamiast bawić się w nieskuteczne gierki.

Mojego mixu możliwości zwiększania lejka sprzedażowego nie ma z czym porównać, dlatego poniżej zobaczysz tylko zarys zestawienia mnie z tradycyjną konkurencją.

konkurencja
Formy integracji
checked

Kody QR, butony - Java Script, API, pluginy WooCommerce, Web to Learn

unchecked

Tylko API

Usługa płatności
checked

Konfiguracja dowolnych harmonogramów płatności aż do 36 miesięcy na sprzedaż do 30 tys. zł.

checked

Na zakup Klienta niezależnie od cyklu realizacji, dostarczenia usługi czy produktu.

checked

Brak możliwości rezygnacji

unchecked

Harmonogram pobrań ograniczony rejestracją karty i limitów z tym związanych

unchecked

Ścisłe powiązanie pobrań z harmonogramem dostarczania usługi

unchecked

Rezygnacja Klienta w dowolnym momencie bez żadnych konsekwencji, wypięcie karty lub brak środków.

Flow Klienta
checked

Klient podaje podstawowe dane

checked

Klient podaje dane karty płatniczej

Uruchomienie
checked

Realizacja pierwszej płatności w dowolny sposób

checked

Poprzez konieczność podpięcia karty płatniczej

Gwarancja otrzymania środków w terminie
checked

100%

unchecked

0% - uzależnione od pobrania z karty Klienta

.
konkurencja - raty
Źródła sprzedaży
checked

Online, stacjonarnie, contact (telefon), live commerce (webinary), kody QR

unchecked

Online

Skuteczność sprzedaży
checked

Wszyte w ofertę i proces zakupowy (embedded finance)

unchecked

Przekierowanie Klienta do zewnętrznego banku podczas dokonywania zakupów

Oferta
unchecked

Zawsze bezpłatne dla Klienta

unchecked

Dostępność harmonogramów dla Klienta do Twojego wyboru- od 2 do 36 miesięcy

unchecked

Odsetki w umowie z Klientem lub raty 0%

unchecked

Uzależnione od zdolności kredytowej Klienta

Wniosek
checked

Brak wniosku - tylko podstawowe dane, cały proces trwa tylko 2 minuty

unchecked

Klient wprowadza wiele danych dotyczących swoich zarobków, formy zatrudnienia, ilości członków rodziny, etc.

Uruchomienie
checked

24/7 w czasie rzeczywistym, uruchomienie trwa 2 minuty

unchecked

Wieloetapowy preoces weryfikacji oraz zawarcia umowy

Skuteczność konwersji
checked

Brak oczekiwania na decyzję i akceptację- wpłata pierwszej płatności z góry uruchamia zakup

unchecked

Czekanie na decyzję kredytową oraz konieczność zaakceptowania umowy bez gwarancji zakońćzenia zakupu sukcesem

Przyznawalność
checked

Ty decydujesz o kryteriach przyznawalności - nawet do 100%

unchecked

Zazwyczaj 20-30%, uzależniona od rygorystycznych kryteriów

Tak to
hula:
Zobacz czy
zahula
u Ciebie

zależy Ci aby forma zapłaty za zakupy u Ciebie była częścią Twojej oferty, wspierającą wygodę Klienta i jego decyzję zakupową

realizujesz transakcje na wysokie kwoty (od 300 do 30 000zł)

wstydzisz się oferować rat - masz rację nie chcąc wpędzać swoich Klientów w kredyty

gdy chcesz zlojalizować Klienta i powiązać go z dłuższym cyklem korzystania z Twojej usługi (3, 6, 12, 18, 24, 36)

rozwijasz biznes w modelu live-commerce

Twoi Klienci decydują impulsywnie i zależy Ci na wysokiej konwersji

denerwuje Cię niska akceptowalność Klientów przez raty i chcesz sam zdecydować o jej wysokości nawet do 100%

sprzedajesz usługi stacjonarnie, w internecie bądź w social mediach