2022

TubaPay w zawrotnym tempie rośnie w sektorze usługowym od abonamentów medycznych, przez salony urody i optyczne aż po szeroko pojętą edukację online i offline. 500 zintegrowanych i współpracujących Partnerów z TubaPay w modelu Embedded Finance, gdzie to płatność miesięczna jest wszyta w ofertę i model biznesowy Partnerów. Udostępniliśmy innowacyjne rozwiązania technologiczne przeznaczone dla live commerce.

Usługi realizowane pod markami Bacca oraz Smart11 zostają scalone i następuje pełen rebranding – od teraz główną marką i znakiem towarowym staje się TubaPay. Oznacza to także zmianę produktową, a płatności jednorazowe i ratalne dostępne są w jednej nowej aplikacji. TubaPay pozyskuje do współpracy Partnerów z różnych sektorów biznesowych w tym całkowicie nowego obszaru e-commerce.

2021

To był przełomowy rok dla Bacca i TubaPay. Zmiany właścicielskie związane z dołączeniem nowych inwestorów (100% polski prywatny kapitał), podniesienie kapitału do 7 mln PLN. Rozstanie z założycielami i nowy zarząd. TubaPay w konsekwencji zmian organizacyjnych odważnie zmienia model biznesowy tak, aby oferować swoje usługi poza sektorem ubezpieczeniowym.

2019 / 2020

Uzyskaliśmy licencję Małej Instytucji Płatniczej od polskiego regulatora Komisji Nadzoru Finansowego. TubaPay bardzo dynamicznie integruje kolejne wiodące Towarzystwa Ubezpieczeniowe oraz ponad 500 agencji ubezpieczeniowych. Liczba obsłużonych transakcji płatniczych przez TubaPay przekracza 350 000.

2018

Nowy produkt i nowe usługi. Wprowadziliśmy na rynek nową markę TubaPay. TubaPay to terminal tokenizujący kartę płatniczą umożliwiający przyjmowanie płatności jednorazowych. Jedyna na rynku usługa płatnicza tak rewolucyjna z punktu widzenia branży ubezpieczeniowej - dzięki niej agenci sprzedający polisy wielu towarzystw ubezpieczeniowych i przyjmują płatność na jednym terminalu. 10.12.2018 to ważna data! Integracja z TubaPay towarzystwa ubezpieczeniowego - LINK4.

2017 / 2016 / 2015

Z roku na rok podwajamy liczbę obsługiwanych Klientów oraz ilość współpracujących agentów ubezpieczeniowych. Cyfrowy procesy i doskonale dopasowane usługi sprawiają, że Bacca staje się wiodącym insurtechem na polskim rynku i liderem w swojej kategorii usług. Odzwierciedleniem pozycji biznesowej staje się także pozyskanie finansowanie na kwotę 20 mln w formie emisji obligacji.

2014

2014 był mocnym rokiem dla wzrostu biznesu i rozpoznawalności marki. Smart11 był wykorzystywany aktywnie przez 500 współpracujących agentów ubezpieczeniowych. Dużym sukcesem stało się nawiązanie współpracy i całkowite zintegrowanie z siecią sprzedaży pierwszego w historii Towarzystwa Ubezpieczeniowego - Balcia Insurance SE.

2012

Potencjał biznesowy Bacca Sp. z o.o. dostrzegło grono inwestorów indywidualnych. Dokonali oni inwestycji, w wyniku której kapitał spółki wyniósł 4,5 mln PLN.

2011

Początek naszej historii sięga założycieli - Cezary Świerszcz i Piotr Kujawa w maju 2011 roku założyli spółkę Bacca. Stworzyli usługę rozłożenia na raty płatności za zakup polis ubezpieczeniowych pod marką Smart11.

Nagrody:

TubaPay otrzymuje nagrodę Best Payment Solution Award na Fintech & 76 Insurtech Congress.

TubaPay otrzymuje międzynarodową nagrodę B2B Payments Innovation of the Year, Payments Awards.